Alla inlägg under augusti 2011

Av Nathalie Andersson - 14 augusti 2011 09:01



Kräftskiva hos världen mest underbara & goaste människor, på bilden ser vi Paret , Maria & Martin, Martin är Jerrys barndomsvän & Maria är nu en av mina närmsta vänner. De andra filurerna på bilden är Martins familj som jag inte träffat många gånger men redan nu käns det som vi har känt varandra i all evighet, Mamma; TigerBettan , Tommy, Madde ( maddes flickvän var också med, finns tyvärr inte med på bilden)& Marcus. Underbara människor. Hur som helst så blev vi ditbjudna på kräftskiva & med allt som hör till. Å så fick jag träffa min fina vän Sofie också. 


Jag ock min man hade bråkat i två dygn när vi var på väg dit, men han tog sitt förnuft till fånga så när vi hade rensat luften blev vi vänner igen. Så är det väl i ett förhållande framför allt med två så passionerade människor som jag och min man för att citera Eminem ; 


 maybe that’s what happens when a tornado meets a volcano.


 

 

Min Man; Jerry Jerk (; <3

Maria & Sofie  

Helgen har annars bestått i att träffa mina fina vänner, fortsätta med inredningen & träna. Jag & Min bästa vän Elle var även iväg och fotade en möhippa, så himla roligt! & idag tittar Jerrys syster ut. 

& Min finaste elle <3  



Av Nathalie Andersson - 12 augusti 2011 06:54

Jag hoppas du,
Aldrig någonsin igen kan komma ihåg en pin-kod, asså aldrig, även när du får en ny. Och må din klocka alltid gå tjugo minuter för sakta så att du alltid kommer för sent
Och må köttätande myror äta upp dina ögonlock så att du alltid är trött
Och även när du är pigg så ser du väldigt väldigt väldigt trött ut..
Och må dina hårddiskar för evigt alltid krascha.



Karlar? Dem säger att vi är kompliserade & att dem är enkla. Det är fan lögn. Eller så är dem så enkla att det är så sorgligt att dem är lika hopplösa som dem verkar.Ibland räknar jag till Tio, ibland till hundra. Idag räknar jag inte alls.  

Av Nathalie Andersson - 10 augusti 2011 15:00

Ledig från mitt jobb idag,( Jag har inte ens skrivit en presentation så ni har ingen aning om vad jag jobbar med, men en presentation kommer...snart...Jag jobbar som undersköterska på ett boende för hadikappade kvinnor. Fast egentligen pluggar jag... jaja allt det där kommer. ) hur som helst är jag aldrig ledig känns det som. Jag jobbar alltid men idag, idag är jag ledig så då tänkte jag att jag skulle göra något avslappnande, så jag målade om vårt gästrum (: Snart klar. (: Vitt , allting är vitt, vitt, vitt. Jag & min man har inrett vårt hem Alá Shabby chic style (: - bilder kommer. 

Jag älskar att göra något som ger ett snabbt resultat. tiden flyger iväg & mitt huvud får andas. 



 

Av Nathalie Andersson - 9 augusti 2011 21:43

      



Första Blogg inlägget. 

Det är väl alltid det svåraste egentligen. 

Vad skriver man i sitt första blogginlägg? 

Men vi provar, nu med min nya blogg som klagomur , bollplank & dagbok. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards