Alla inlägg den 7 september 2011

Av Nathalie Andersson - 7 september 2011 12:51

Kursen käns riktigt rolig & jag ser verkligen mitt mål. 

Vi rullar igång med massa samtal & gruppvägledning, det ska bli superkul , jag ska även ha praktik på det stället jag en dag hoppas på blir min arbetsplats. (: 


Tid... Tid är något jag alltid har för lite av.. Det går så fort.. allting går så förbannat fort. 

Jerry börjar snart sitt nya jobb som arbetsledare, jag går andra året på högskolan, vi har bott i huset över ett halvår. den 25e har det varit han & jag i 2 år.   


- The present is a point just passed. 


Elle var här igår, hon satt på tåget hem i förrgår när en människa tog sitt liv framför det. Mycket tankar som rör sig i huvudet då. Elle är den finaste människan jag vet. A beautiful mind som man säger (:


Förmiddagen har spenderats men plugg , mejl,plugg,planering & lite plugg. 

Nu ska jag åka till sötaste Jenny & fika sedan blir det gymmet i vanlig ordning.


I det stora hela är jag fruktansvärt nöjd med mitt liv. 





Presentation


I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I needed to be.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards