Alla inlägg den 16 september 2011

Av Nathalie Andersson - 16 september 2011 13:44

   






 



Idag känner jag mig lagom, beige & lättmjölk. Jag har sådana perioder.. där det känns som att jag stannar upp och tänker ... : Is that all there is?


Är detta allt? Laaaaaaagooom. Rätt bra.. rätt bra?


Spänningen då? Farten då? Att aaaldrig tänka på konsekvenserna, eller framtiden..Att aldrig tänka ; tänk om...


Att inte tänka på moralen eller etiken eller böckerna eller pengarna... eller det jävla huset och dem jävla buskarna eller gräsmattan som måååste.. eller tentan som är..

Att alltid vara såååå klok och treeeevlig.. såååå....treevlig? Beige?


 


I'm the one that has to die when it's time for me to die, so let me live my life, the way I want to.  


Jimi hade koll... och pengar... 

men det ligger något i det..


Freedom's just another word for nothing left to loose
Nothing, I mean nothing honey if it ain't free, no no
Yeah feeling good was easy Lord when he sang the blues
You know feeling good was good enough for me
Good enough for me...


Jag blir avdomnad på insidan ibland liksom, det känns ungefär som när man har legat på armen hela natten och man vaknar och känner inte den.

Den hänger där liksom men du känner inte den. - hur gör man då?




Is that all there is, is that all there is
If that's all there is my friends, then let's keep dancing
Let's break out the booze and have a ball
If that's all there is...



Ovido - Quiz & Flashcards