Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Nathalie Andersson - 30 oktober 2011 13:08

 

Igår var det dags för Ladies Night!

Aaahhh... det var så bra som man kan tro! Verkligen , vilken TjejBoost!

Vi tjejer har pratat om att starta en Mens Night.

Tänk att få gå ut på scenen och publiken bara expoloderar för att du visar dig!

Stämningen var på topp! Men efterfesten var en besvikelse. 


Mina examinationer har gått bra & över förväntan, min lärare ville använda mitt samtal i utbildningssyfte (: ,

då kunde maninte låta bli att bli lite stolt trots allt. 


A, det händer lite grejer nu.. 


Jag vill kasta loss 
Lära mig slåss 
Raka av mitt hår 
Bäras ut på bår 
Ta tjuren vid hornen och hålla dem hårt 
Lita på sanningen och kväva all gråt 
Börja sluta tro 
Låta vansinnet gro 
Jag vill sparka bakut 
Göra nåt sjukt 
Släcka fyren på berget som räddade liv 
och smita från smällen med sjumilakliv


 






Ovido - Quiz & Flashcards