Alla inlägg den 20 september 2011

Av Nathalie Andersson - 20 september 2011 13:05

Tentaplugg & jobbbestyr.


Ja, veckan kommer spenderas med plugg inför tentan på fredag. 

Och jobbbestyr, ska gå brevid på ett nytt ställe & väntar på att chefen ska höra av sig om brevidgång...


Så vill jag tipsa alla om världensbästaserieever! Sons of anarchy!  

Den är perfekt , dock får jag alltid ett sting av mellanmjölkskänsla när jag sett den.. Jag vill också bo i Charming.. 

I was always a dreamer, in childhood especially. People thought I was a little strange. 

 


Så ... Charlie Hunnam , han är så... himla s..superduktig skådespelare.. ehm.. 

Nä men han har it! Nästan som Jerry , inte riktigt..men nästan, Charlie är bättre än Anders Bagge, Brolle jr , Martin Björk & Heath Ledger ... tillsammans.. & det mina damer och herrar... är inte dåligt..

       


Så ni som inte har tagit er en titt på Charlie.. GÖR DET! Kan tipsa om filmen The Ledge också. Jag grät, herrregud vad jag grät lite för att jag inte är Liv Tyler (; , men även för filmens fantastiska anda. Se den! 



Men det är så klart inget emot min hunk (: Vi har förövrigt varit tillsammans i två år på söndag. Tiden går fort när man har roligt (:   


 




Utgången i helgen var en succé, så klart , men mina flicks. Elle visade hur man plankar en Studie & Yrkesvägledare , kvällen började liksom där.. och slutade i ungefär samma läge (:       And some days I pray for silence, 
And some days I pray for soul,
Some days I just pray to the god of sex and drums and rock 'n' roll!

Ovido - Quiz & Flashcards