Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Nathalie Andersson - 19 augusti 2011 12:02

"I believe that everything happens for a reason. People change so that you can learn to let go, things go wrong so that you appreciate them when they're right, you believe lies so you eventually learn to trust no one but yourself, and sometimes good things fall apart so better things can fall together." 

Av Nathalie Andersson - 19 augusti 2011 08:45

Elle & Stoffe var på banken igår på möte för att se om o hur mycket de skulle kunna få låna om dem hittar ett hus. Detdem bor i nu hyr dem bara, o ägarna vill inte sälja. O den bittra sanningen är ju att man inte vill bo i någon annans hus resten av livet.1,500,000kr som max var det huspris de kunde titta efter. O nä, det e inte lite pengar, men att bo på bjäre är fan inte billigt heller Visst man kan hitta något fint för dem slantarna, absolut, men det är ju kontantinsatsen som liksom sätter käppar i hjulet. Men jag vet att det kommer lösa sig för dem på ett eller annat vis, för bra saker händer  bra människor, men jag tillägnar dem en passande Cornelislåt. (:


Tillbaka till Jerrys hemlighet. ( trummvirvel)


Han har fått ett nytt jobb som arbetsledare! Grattis!




Jag har haft en liten kris här några dagar. 

Ni vet när man slås till marken av en obehaglig sanning om sig själv. Att man inte är den man trodde att man var. När man plötsligt ser helheten istället för detaljer och slås till marken av sanninen. Men man kan inte förända det som varit bara det som kommer. & det ska jag göra. En del av det jag är vill jag inte vara längre. 



 

Åh ja! Just det , det viktigaste av allt! Mollymis blev mamma igår! 

6 små söta minimollysar, en i himlen, men 5 välskapta! (:


Cornelis : Om jag hade pengar - Till Stoffe & Elle



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards