Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Nathalie Andersson - 30 augusti 2011 11:11

Education is a progressive discovery of our own ignorance.



 




Nu har sommaren gått, den gick snabbt, för snabbt. Jag älskar somrarna. Jag får vara nära mina fina vänner, jag bor på världens vackraste plats. Grill , bad och mys. Men dock jobbar jag mycket på somrarna. Jag har jobbat varje sommar sen jag var 13. De senaste tre åren har jag jobbat på en gruppbostad för utvecklingsstörda kvinnor. Aromagården. Jag har trivts där. Som fisken i vattnet , men nu ska jag gå vidare. Nedskärningar har gjort att vi vikarier inte längre får plats. Det är förbannat synd. Men jag har annat på g, kommer berätta mer om det sen.


Hur som helst tycker jag att sommaren har varit kanon. Dock sa jag innan sommaren att jag inte skulle läsa en enda bok på hela sommaren (då vi läser mycket i vår utbildning) & jag skulle inte jobba mer än 80 %.....


     

HAHAHAHAHAHAHAH!!!


Trodde jag, jag har läst 11 böcker i sommar & jobbat mer än 100 % juni , juli & augusti & tränat nästan varje dag. Så var det med att ha en lugn sommar. (: ''

Men nu börjar skolan igen på Torsdag, Andra året på högskolan för mig, time flies.


Nu har jag två dagar ledigt innan skolastart, känns skönt.



Bilder från vackra bjäre , mitt hem. 


           


  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards